איך לכתוב משוב לשגיאה בג'ניאלי?

לכל אחד מאיתנו יש לפחות זיכרון אחד כזה:בוקר. כיתה. מבחן. לחץ. יותר מדי לחץ. נגמר המבחן. מתח. בראש שאלה אחת: כמה אני אקבל?! אבל למה מובילה הערכה מספרית כזו? משוב טוב הוא לא "נכון" או "לא נכון" – הוא המפתח ללמידה אמיתית.

פרסונליזציה בלמידה עם Capsulated

גל המוכשרת שלנו יצרה קפסולת למידה אינטראקטיבית שמסבירה איך לעבוד בצורה חכמה עם Microsoft Teams 365. אחד הדגשים המרכזיים בפיתוח הקפסולה, כמו גם בפרויקט ה-Capsulated כולו, הוא לייצר לכל לומד חוויה מותאמת אישית, או במילה אחרת: פרסונליזציה. איך גל עשתה את זה?

למידה שיתופית או למידה משותפת?

אנחנו מניחים שזו לא הפעם הראשונה, ובטח לא האחרונה, שתשמעו את המושגים "למידה שיתופית" ו-"למידה משותפת". למרות שהם נשמעים דומים יש ביניהם כמה הבדלים, ואנחנו כאן כדי לעשות קצת סדר.

המשוב המיידי בלמידה דיגיטלית

מה הופך משחק לכיף? עקרון המשוב המיידי הוא אחד מהמרכיבים המרכזיים של משחוק, ולא רק. הוא מאפיין של למידה דיגיטלית בכלל. איך משוב בזמן אמת עוזר ללומדים להגביר מעורבות? ואיך משלבים אותו בתוצרים דיגיטליים בצורה אפקטיבית?

משך הסרטון האידיאלי? – הפסיכולוגיה שמאחורי זמן הצפייה

בואו נהיה כנים רגע, במציאות הנוכחית מאתגר מאד (אבל מאד) להישאר מרוכזים, קשב וריכוז הפכו למשאב יקר ערך. אנחנו חיים בעולם דינאמי, שמשתנה ומתחדש בקצב מסחרר, חשופים להסחות דעת וגירויים מכל עבר – על אחת כמה וכמה במרחב הדיגיטלי.

5 היסודות ללמידה דיגיטלית מיטבית

די ברור לכולנו שלמידה דיגיטלית היא לא טרנד חולף, אלא מרכיב הכרחי באופן בו אנו לומדים, מפתחים מיומנויות וכישורים, וצוברים ידע. שילוב למידה דיגיטלית בכל תוכנית לימוד באשר היא עשוי להביא ערך מוסף משמעותי במידת האפקטיביות ואיכות החוויה.

למידה דואלית – מה למדנו?

למידה דואלית

מפגש למידה משותף בין אוניברסיטת נוטרדאם אוניברסיטת תל אביב שעסק במחקרים ותובנות בעקבות המעבר ללמידה דיגיטלית בימי קורונה

Call Now Button