משך הסרטון האידיאלי? – הפסיכולוגיה שמאחורי זמן הצפייה
בואו נהיה כנים רגע, במציאות הנוכחית מאתגר מאד (אבל מאד) להישאר מרוכזים, קשב וריכוז הפכו למשאב יקר ערך. אנחנו חיים בעולם דינאמי, שמשתנה ומתחדש בקצב מסחרר, חשופים להסחות דעת וגירויים מכל עבר – על אחת כמה וכמה במרחב הדיגיטלי.
5 היסודות ללמידה דיגיטלית מיטבית
די ברור לכולנו שלמידה דיגיטלית היא לא טרנד חולף, אלא מרכיב הכרחי באופן בו אנו לומדים, מפתחים מיומנויות וכישורים, וצוברים ידע. שילוב למידה דיגיטלית בכל תוכנית לימוד באשר היא עשוי להביא ערך מוסף משמעותי במידת האפקטיביות ואיכות החוויה.
איך לבחור מתודולוגיית למידה? הנה לכם קצה חוט
כשאנחנו מפתחים תוכנית לימוד מסוימת, בין אם מדובר בקורס, סדנה, הכשרה או לומדה, אחת ההחלטות המרכזיות שעלינו לקבל היא באילו שיטות נשתמש כדי להבטיח את האפקט הנדרש מהתוכנית.
למידה דואלית – מה למדנו?
מפגש למידה משותף בין אוניברסיטת נוטרדאם אוניברסיטת תל אביב שעסק במחקרים ותובנות בעקבות המעבר ללמידה דיגיטלית בימי קורונה
מודל HyFlex – שאלות ותשובות
מודל HyFlex באקדמיה – אתם שואלים, אנחנו עונים!
2021 – מה מצפה לנו?
2021 יכולה להיות השנה בה תבצעו קפיצה דרמטית בדיגיטציה של הלמידה
Learning Analytics – תשתית חובה בכל מערך למידה
המלצות להקמת מערך Learning Analytics – מערך קבלת החלטות מבוסס נתונים
המרצה כאוצר (Curator) – מנוע צמיחה ללמידה דיגיטלית באקדמיה
כמו ה"אוצר" במוזאון, כך גם מתכנן הלמידה בוחר תכנים קיימים ממקור אחד או יותר אשר משרתים את השגת המטרה הלימודית שהגדיר
מודל Hyflex – העתיד כבר כאן
תום המגפה באופק ועולם החינוך והאקדמיה החלו להתבונן לעבר העתיד.
איך תראה הלמידה עם תום המגפה? מה יהיה הנורמלי החדש?
על האצה (Acceleration) וחדשנות משבשת (Disruptive Innovation)
המעבר ללמידה דיגיטלית בשנה החולפת היווה האצה ויצר "חדשנות משבשת" וכעת עולם הלמידה כבר לא יראה אותה הדבר