למידה מבוססת מקרה – איך לעצב למידה מבוססת מקרה

איך מתאימים עיצוב של למידה מבוססת מקרה למיומנויות כמו פתרון בעיות, קבלת החלטות, או פיתוח אמפתיה?
איך לתת משוב חיובי בג'ניאלי?

אחד הדברים הכי כיפיים בלמידה דיגיטלית הוא המשוב החיובי המיידי. כל צליל, אפקט, נצנצים או קונפטי שמתווסף למשוב מעורר חיוך, וגם מחזק את תחושת ההצלחה. אבל איך עושים את זה פרקטית ב-Genially, כשהעברית היא חסם מרכזי?
כל פרויקט מתחיל בהשראה

החשיבה שלנו עובדת מצוין עם הקשרים. מפגש עם תוצרים קיימים, רעיונות וסיפורים של אחרים יכול להיות בדיוק הטריגר שיביא את הרעיון החדש.
איך לבחור כלי טכנולוגי?

קיבלתם תוצר אינטראקטיבי לפתח? מזל טוב! זה הזמן להפשיל את שרוולי היצירתיות וליצור חוויית למידה מעולה. אחרי שהשקעתם בפגישות עם מומחי התוכן, הגדרתם מטרות ואפיינתם את הקונספט, עולה השאלה: באיזה כלי טכנולוגי לבחור?
פרסונליזציה בלמידה עם Capsulated

גל המוכשרת שלנו יצרה קפסולת למידה אינטראקטיבית שמסבירה איך לעבוד בצורה חכמה עם Microsoft Teams 365. אחד הדגשים המרכזיים בפיתוח הקפסולה, כמו גם בפרויקט ה-Capsulated כולו, הוא לייצר לכל לומד חוויה מותאמת אישית, או במילה אחרת: פרסונליזציה. איך גל עשתה את זה?
מיקרו-קופי ככלי לפרסונליזציה

בקצרה, מדובר בטקסטים קצרים שמופיעים בממשקים דיגיטליים, כמו הודעות שגיאה, תפריטים או עמודי פתיחה. בממשקים הדיגיטליים הטקסטים האלה יכולים להשפיע בצורה משמעותית על תהליך הלמידה כולו. בכתבה יש שלושה צעדים פרקטיים שיכולים לעזור לנו לכתוב מיקרו-קופי לממשק שלנו.
המשוב המיידי בלמידה דיגיטלית

מה הופך משחק לכיף? עקרון המשוב המיידי הוא אחד מהמרכיבים המרכזיים של משחוק, ולא רק. הוא מאפיין של למידה דיגיטלית בכלל. איך משוב בזמן אמת עוזר ללומדים להגביר מעורבות? ואיך משלבים אותו בתוצרים דיגיטליים בצורה אפקטיבית?
בינה מלאכותית נותנת כלים, מפתחי למידה נותנים כיוון

הכלים החדשים שינו את הדרך שבה אנחנו יוצרים סרטוני למידה. בפוסט נראה איך הם מאפשרים לנו לייצר תוכן במהירות ובחיסכון משאבים, נדבר על מה שהם עדיין לא מאפשרים לנו ונבחן את התפקיד שלנו כמפתחי למידה בתוך השינוי הזה.