להוביל שינוי ארגוני

טכנולוגיה חדשה, שינויים דמוגרפיים, תרבות משתנה או שווקים שקמים ונעלמים, בעולם הארגוני השינוי קורה כל הזמן. אבל שינוי ארגוני לא קורה למערכות. הוא קורה לאנשים. אז איך אפשר לגרום לשינוי לקרות? עם 5 שלבים מעשיים ואנושיים.
פיתוח תרבות ארגונית – לחשב מסלול מחדש

אם פעם היינו מטפסים בסולם הקריירה שלב אחרי שלב, היום היא נראית יותר כמו רשת של שבילים. אבל כדי שעובדים יוכלו למצוא את הדרך, מחלקת הלמידה לא יכולה להיות רק ספקית של קורסים. היא צריכה לתפקד כמו מערכת ניווט חכמה.
3 שלבים ללמידה מבוססת מקרה

למידה מבוססת מקרה היא הגשר בין התיאוריה לפרקטיקה. איך ניישם אותה? נבחר מקרה, נעצב את חוויית הלמידה, ונשלב טכנולוגיה מתאימה.
מה אפשר ללמוד מהדאטה של ג'ניאלי?

העבודה עם טכנולוגיות למידה היא לא מדע מדויק. היא משלבת בין הרבה יצירתיות לאתגרים של התאמה. החדשות הטובות הן שעבודה עם נתונים, כמו בג'ניאלי, יכולה לעזור לנו לדייק אותה.
למידה מבוססת מקרה – יצירת חוויה

איך יוצרים חוויה בלמידה מבוססת מקרה? בשיחה עם נועה מרקוזה, מפתחת למידה ויועצת קריאייטיב, נדבר על חוויה בלמידה, איך היא משפיעה עלינו, ואיך לוקחים אותה צעד קדימה.
לעשות וידאוקאסט #5

המעבר מצילום מתוסרט לניהול שיחה מול מצלמה. זה כיף, זה מאתגר, וזה לגמרי שונה אחד מהשני.
עיצוב חידות בג'ניאלי

בין אם תרצו לפתח חדר בריחה, משחק עם דלתות סודיות או חידות מאתגרות, ג'ניאלי הוא כלי נהדר לעשות את זה.
למידה מבוססת מקרה – שילוב טכנולוגיות

למידה מבוססת מקרה יכולה להפוך לחוויה אינטראקטיבית ומעשירה עם הטכנולוגיות הנכונות. הנה כמה רעיונות פשוטים שתוכלו ליישם.
לעשות וידאוקאסט #4

למה אני בוחרת בשם מסוים ולא באחר? ביומן הזה אשתף בכמה מחשבות על הבחירה, ואיך אני מנסה להפוך גם את השמות לכלי שמדייק את המסר.
איך לכתוב משוב לשגיאה בג'ניאלי?

לכל אחד מאיתנו יש לפחות זיכרון אחד כזה:בוקר. כיתה. מבחן. לחץ. יותר מדי לחץ. נגמר המבחן. מתח. בראש שאלה אחת: כמה אני אקבל?! אבל למה מובילה הערכה מספרית כזו? משוב טוב הוא לא "נכון" או "לא נכון" – הוא המפתח ללמידה אמיתית.