משך הסרטון האידיאלי? – הפסיכולוגיה שמאחורי זמן הצפייה
בואו נהיה כנים רגע, במציאות הנוכחית מאתגר מאד (אבל מאד) להישאר מרוכזים, קשב וריכוז הפכו למשאב יקר ערך. אנחנו חיים בעולם דינאמי, שמשתנה ומתחדש בקצב מסחרר, חשופים להסחות דעת וגירויים מכל עבר – על אחת כמה וכמה במרחב הדיגיטלי.
5 היסודות ללמידה דיגיטלית מיטבית
די ברור לכולנו שלמידה דיגיטלית היא לא טרנד חולף, אלא מרכיב הכרחי באופן בו אנו לומדים, מפתחים מיומנויות וכישורים, וצוברים ידע. שילוב למידה דיגיטלית בכל תוכנית לימוד באשר היא עשוי להביא ערך מוסף משמעותי במידת האפקטיביות ואיכות החוויה.
איך לבחור מתודולוגיית למידה? הנה לכם קצה חוט
כשאנחנו מפתחים תוכנית לימוד מסוימת, בין אם מדובר בקורס, סדנה, הכשרה או לומדה, אחת ההחלטות המרכזיות שעלינו לקבל היא באילו שיטות נשתמש כדי להבטיח את האפקט הנדרש מהתוכנית.
למידה דואלית – מה למדנו?
מפגש למידה משותף בין אוניברסיטת נוטרדאם אוניברסיטת תל אביב שעסק במחקרים ותובנות בעקבות המעבר ללמידה דיגיטלית בימי קורונה
תבנית למצגת מעוררת אינטראקציה
לכל מי שהיה איתנו במיטאפ וגם למי שלא, התוצר הזה לרשותכם.
המצגת מלאה בטיפים והיא תעזור לכם לבנות מצגת מעוררת אינטראקציה עם הלומדים שלכם בנושא שאתם מלמדים.
פשוט להוריד ולערוך!
MEETUP למידה א-סינכרונית
הקלטת המיטאפ בנושא למידה א-סינכרונית בהובלת רותי סולומון
ראש החדשנות באקדמיה ב- WebAcademix
Wellbeing MEETUP באקדמיה בעידן הפנדמיה
הקלטת המיטאפ בנושא Wellbeing באקדמיה,
בהובלת רותי סולומון, ראש החדשנות באקדמיה ב- WebAcademix,
וחברת "מרחוק" – בהשתתפות מר ליונל עמית מיטלפונקט, מנכ"ל ומייסד
2021 – מה מצפה לנו?
2021 יכולה להיות השנה בה תבצעו קפיצה דרמטית בדיגיטציה של הלמידה
Learning Analytics – תשתית חובה בכל מערך למידה
המלצות להקמת מערך Learning Analytics – מערך קבלת החלטות מבוסס נתונים
המרצה כאוצר (Curator) – מנוע צמיחה ללמידה דיגיטלית באקדמיה
כמו ה"אוצר" במוזאון, כך גם מתכנן הלמידה בוחר תכנים קיימים ממקור אחד או יותר אשר משרתים את השגת המטרה הלימודית שהגדיר