למידה מבוססת מקרה – יצירת חוויה

איך יוצרים חוויה בלמידה מבוססת מקרה? בשיחה עם נועה מרקוזה, מפתחת למידה ויועצת קריאייטיב, נדבר על חוויה בלמידה, איך היא משפיעה עלינו, ואיך לוקחים אותה צעד קדימה.
עיצוב חידות בג'ניאלי

בין אם תרצו לפתח חדר בריחה, משחק עם דלתות סודיות או חידות מאתגרות, ג'ניאלי הוא כלי נהדר לעשות את זה.
מיקרו-קופי ככלי לפרסונליזציה

בקצרה, מדובר בטקסטים קצרים שמופיעים בממשקים דיגיטליים, כמו הודעות שגיאה, תפריטים או עמודי פתיחה. בממשקים הדיגיטליים הטקסטים האלה יכולים להשפיע בצורה משמעותית על תהליך הלמידה כולו. בכתבה יש שלושה צעדים פרקטיים שיכולים לעזור לנו לכתוב מיקרו-קופי לממשק שלנו.
המשוב המיידי בלמידה דיגיטלית

מה הופך משחק לכיף? עקרון המשוב המיידי הוא אחד מהמרכיבים המרכזיים של משחוק, ולא רק. הוא מאפיין של למידה דיגיטלית בכלל. איך משוב בזמן אמת עוזר ללומדים להגביר מעורבות? ואיך משלבים אותו בתוצרים דיגיטליים בצורה אפקטיבית?