פיתוח תרבות ארגונית – לחשב מסלול מחדש

אם פעם היינו מטפסים בסולם הקריירה שלב אחרי שלב, היום היא נראית יותר כמו רשת של שבילים. אבל כדי שעובדים יוכלו למצוא את הדרך, מחלקת הלמידה לא יכולה להיות רק ספקית של קורסים. היא צריכה לתפקד כמו מערכת ניווט חכמה.

3 שלבים ללמידה מבוססת מקרה

למידה מבוססת מקרה היא הגשר בין התיאוריה לפרקטיקה. איך ניישם אותה? נבחר מקרה, נעצב את חוויית הלמידה, ונשלב טכנולוגיה מתאימה.

מה אפשר ללמוד מהדאטה של ג'ניאלי?

העבודה עם טכנולוגיות למידה היא לא מדע מדויק. היא משלבת בין הרבה יצירתיות לאתגרים של התאמה. החדשות הטובות הן שעבודה עם נתונים, כמו בג'ניאלי, יכולה לעזור לנו לדייק אותה.

למידה מבוססת מקרה – יצירת חוויה

איך יוצרים חוויה בלמידה מבוססת מקרה? בשיחה עם נועה מרקוזה, מפתחת למידה ויועצת קריאייטיב, נדבר על חוויה בלמידה, איך היא משפיעה עלינו, ואיך לוקחים אותה צעד קדימה.

עיצוב חידות בג'ניאלי

בין אם תרצו לפתח חדר בריחה, משחק עם דלתות סודיות או חידות מאתגרות, ג'ניאלי הוא כלי נהדר לעשות את זה.

איך לכתוב משוב לשגיאה בג'ניאלי?

לכל אחד מאיתנו יש לפחות זיכרון אחד כזה:בוקר. כיתה. מבחן. לחץ. יותר מדי לחץ. נגמר המבחן. מתח. בראש שאלה אחת: כמה אני אקבל?! אבל למה מובילה הערכה מספרית כזו? משוב טוב הוא לא "נכון" או "לא נכון" – הוא המפתח ללמידה אמיתית.

איך לתת משוב חיובי בג'ניאלי?

אחד הדברים הכי כיפיים בלמידה דיגיטלית הוא המשוב החיובי המיידי. כל צליל, אפקט, נצנצים או קונפטי שמתווסף למשוב מעורר חיוך, וגם מחזק את תחושת ההצלחה. אבל איך עושים את זה פרקטית ב-Genially, כשהעברית היא חסם מרכזי?

כל פרויקט מתחיל בהשראה

החשיבה שלנו עובדת מצוין עם הקשרים. מפגש עם תוצרים קיימים, רעיונות וסיפורים של אחרים יכול להיות בדיוק הטריגר שיביא את הרעיון החדש.

Call Now Button