5 היסודות ללמידה דיגיטלית מיטבית
די ברור לכולנו שלמידה דיגיטלית היא לא טרנד חולף, אלא מרכיב הכרחי באופן בו אנו לומדים, מפתחים מיומנויות וכישורים, וצוברים ידע. שילוב למידה דיגיטלית בכל תוכנית לימוד באשר היא עשוי להביא ערך מוסף משמעותי במידת האפקטיביות ואיכות החוויה.
MEETUP פתיחת שנת הלימודים
אם פספסתם או שסתם מתחשק לכם לרענן את החומר
תוכלו לצפות ב-MEETUP פתיחת השנה, מה-14 לאוקטובר בשלמותו.
צפייה מהנה!
Wellbeing MEETUP באקדמיה בעידן הפנדמיה
הקלטת המיטאפ בנושא Wellbeing באקדמיה,
בהובלת רותי סולומון, ראש החדשנות באקדמיה ב- WebAcademix,
וחברת "מרחוק" – בהשתתפות מר ליונל עמית מיטלפונקט, מנכ"ל ומייסד
WellBeing בלמידה – מצגת MeetUp
מצגת MeetUp דצמבר בנושא WellBeing בלמידה – מאפיינים, מודלים והשפעת המרחב על ה- Wellbeing של הלומד
MEETUP מהו הנורמלי החדש?
הקלטת המיטאפ בנושא הנורמלי החדש באקדמיה, בעידן שאחרי הפנדמיה.
בהובלת רותי סולומון, ראש החדשנות באקדמיה ב- WebAcademix, בהשתתפות פרופ' שיזף רפאלי, נשיא שנקר ; פרופ' גד יאיר, האוניברסיטה העברית ; פרופ' מיכאל ברנדייס, האוניברסיטה העברית.
ערכה לתכנון שיעור – מודל HyFlex
לכל מי שהיה איתנו במיטאפ וגם למי שלא- הכנו לכם ערכה לתכנון שיעור במודל HyFlex.
פשוט להוריד ולהשתמש!
2021 – מה מצפה לנו?
2021 יכולה להיות השנה בה תבצעו קפיצה דרמטית בדיגיטציה של הלמידה
Learning Analytics – תשתית חובה בכל מערך למידה
המלצות להקמת מערך Learning Analytics – מערך קבלת החלטות מבוסס נתונים
המרצה כאוצר (Curator) – מנוע צמיחה ללמידה דיגיטלית באקדמיה
כמו ה"אוצר" במוזאון, כך גם מתכנן הלמידה בוחר תכנים קיימים ממקור אחד או יותר אשר משרתים את השגת המטרה הלימודית שהגדיר
על האצה (Acceleration) וחדשנות משבשת (Disruptive Innovation)
המעבר ללמידה דיגיטלית בשנה החולפת היווה האצה ויצר "חדשנות משבשת" וכעת עולם הלמידה כבר לא יראה אותה הדבר