למידה מבוססת מקרה – יצירת חוויה

איך יוצרים חוויה בלמידה מבוססת מקרה? בשיחה עם נועה מרקוזה, מפתחת למידה ויועצת קריאייטיב, נדבר על חוויה בלמידה, איך היא משפיעה עלינו, ואיך לוקחים אותה צעד קדימה.
לעשות וידאוקאסט #5

המעבר מצילום מתוסרט לניהול שיחה מול מצלמה. זה כיף, זה מאתגר, וזה לגמרי שונה אחד מהשני.
לעשות וידאוקאסט #4

למה אני בוחרת בשם מסוים ולא באחר? ביומן הזה אשתף בכמה מחשבות על הבחירה, ואיך אני מנסה להפוך גם את השמות לכלי שמדייק את המסר.
למידה מבוססת מקרה – איך לעצב למידה מבוססת מקרה

איך מתאימים עיצוב של למידה מבוססת מקרה למיומנויות כמו פתרון בעיות, קבלת החלטות, או פיתוח אמפתיה?
לעשות וידאוקאסט #3

אומרים שהמחק הוא המלך – הכלי הכי חשוב ביצירה. ביומן הזה אשתף איך אני מחליטה מה להשאיר ומה למחוק.
לעשות וידאוקאסט #2

וידאוקאסט הוא סושי! כמה חלקים קטנים מרכיבים את הדבר הזה: צריך לבשל את הרעיון המרכזי, לבחור חומרים מדויקים, לחתוך קטן, ועוד יותר קטן… ואז לחבר הכל ביחד, בלי להעמיס, וגם לדאוג שזה יידבק כמו שצריך.
לעשות וידאוקאסט #1

הלוואי שהוידאוקאסט הזה יעזור למישהו להכין את התוכן שלו! זה מה שהכי חשוב לי בסדרת הפרקים שאנחנו הולכים להוציא על למידה מבוססת מקרה. והיומן הזה הוא תיעוד קטן למה שקורה בתוך הראש שלי.
בינה מלאכותית נותנת כלים, מפתחי למידה נותנים כיוון

הכלים החדשים שינו את הדרך שבה אנחנו יוצרים סרטוני למידה. בפוסט נראה איך הם מאפשרים לנו לייצר תוכן במהירות ובחיסכון משאבים, נדבר על מה שהם עדיין לא מאפשרים לנו ונבחן את התפקיד שלנו כמפתחי למידה בתוך השינוי הזה.