העיסוק בנושא גיוון וכשירות תרבותית מפגיש אותנו עם עצמנו ועם אחרים. הוא מלמד אותנו להיות אנשים חושבים, מכבדים וגם צנועים יותר. הוא מציע לנו לבחון את הנחות היסוד המניעות אותנו. זהו תהליך מרתק וראוי עבור כל אחד ואחת מאיתנו. אחד המודלים המעניינים בתחום הוא Maturity Model. המודל מתאר את המסע אל הכשירות התרבותית ומצביע על ארבעה שלבים חשובים בדרך לכשירות תרבותית.

מודעות – ההבנה שכולנו מושפעי תרבות, ושהאמונות והערכים התרבותיים שלנו מעצבים את ההתנהגות שלנו בכל מקום, כולל באקדמיה, היא השלב הראשון בתהליך.

ידע – חשוב מאוד שמרצים ומרצות ירכשו ידע אודות המאפיינים התרבותיים, ההיסטוריים והערכיים של קבוצות אתניות ותרבותיות שונות.

כשירות – הובלת תהליכי הוראה המביאים לידי ביטוי את מגוון הצרכים והרקעים התרבותיים בכיתה היא בעלת חשיבות רבה, כך גם פיתוח מענים מותאמים לסטודנטים השונים.

תמיכה – הפיכתם של מרצות ומרצים למובילים בתחום הכשירות התרבותית במוסד האקדמי שלהם עושה את ההבדל. אתם שחקני מפתח בהפצה ובהטמעה של גישה מתקדמת וחברתית באקדמיה!

במיטאפ נתעמק ונשאל שאלות כמו:

  • מה תפקיד המרצה ביצירת אקלים לימודי שוויוני?
  • איך לקדם פדגוגיה שוויונית, הלכה למעשה?
  • איך עושים את זה בעולם?
רותי סלומון

המפגש יובל על ידי גב' רותי סלומון,
ראש חדשנות באקדמיה, WebAcademix

אורחות המיטאפ:

ד"ר אורטל סלובודין,
פסיכולוגית קלינית ומרצה בכירה, המחלקה לחינוך באונ' בן גוריון בנגב

אודיה תמונה

ד"ר אודיה כהן,
מרצה במחלקה לסיעוד, אוניברסיטת בן-גוריון

שותפות בפיתוח לומדה המחזקת את הרגישות התרבותית למטופלים מרקעים שונים בזמני חירום

ד"ר רונדה סופר,
אנתרופולוגית העומדת מזה 15 שנה בראש המרכז לחינוך רב- תרבותי באקדמית גורדון

הירשמו עכשיו!
ניפגש ביום רביעי 23/06/2021 בשעה 09:30
ההשתתפות במיטאפ בחינם, אבל מותנית ברישום.

Call Now Button