הירשמו לכנס שלנו:
כישלונות מפוארים ואסטרטגיה סדורה בלמידה דיגיטלית
האתגר של למידה מקבילה של סטודנטים בכיתה ופיזית הוא עצום. הוא דורש:
הניסיון מראה שנדרש זמן רב כדי לתת מענה לסוגיות טכניות, ובהיעדר כוח אדם יעודי שנותן מענה לסטודנטים במרחבים השונים, זמן רב של למידה מתבזבז. מחלקות ופקולטות לא הצליחו להעניק לצוותים הכשרה שתבטיח בטחון מספיק בטכנולוגיה ובפדגוגיות מותאמות. מרצים רבים מדווחים על עומס רב ועל ירידה משמעותית באיכות ההוראה בכיתות הייפלקס.
כמו כן, חוויית הלימוד עבור הסטודנטים נפגעה משמעותית. שימוש בלוח הכיתה לא נקלט היטב בוידאו והתלמידים בבית לא הצליחו לקרוא אותו. המעבר לכלים דיגיטליים מלאים פגם בחוויה של הלומדים בכיתה.
מסיבות אלה, אוניברסיטת וושינגטון יצאה בהצהרה שלא תיישם כיתות הייפלקס בקמפוס שלה בסיאטל.
מומחי הפדגוגיה באוניברסיטה אף ממליצים להימנע מהייפלקס באופן גורף.
במקום הייפלקס, ממליצה אוניברסיטת וושינגטון על גישות אלטרנטיביות כגון למידה הפוכה, למידה היברידית (שבוע פנים אל פנים ושבוע מרוחק), או שילוב של מספר רב יותר של פעילויות למידה אסינכרוניות לכלל התלמידים.
רוצים לשמוע על עוד כשלונות מפוארים בלמידה דיגיטלית? הירשמו לכנס שלנו.
זאת תכנית הכנס:
מושב ראשון | מצעד הכשלונות וים התובנות
לא רק מסכים שחורים – מהם הכשלונות הגדולים של הלמידה הדיגיטלית בארץ ובעולם?
מושב שני | פאנל כשלונות ותובנות
מובילים באקדמיה מספרים.
מושב שלישי | תפיסת הקמפוס ההיברידי 360
שלושה אתגרים משמעותיים בדרך למימוש למיד דיגיטלית יעילה
מושב רביעי | הכלים החדשים
מיני סדנאות מקצועיות על ידי מיטב המומחים שלנו