להרשמה או התחבר 
                        


 03-9151151      

   


קורסים אונליין?
/ אודותינו / שירותי החברה / לקוחות מרוצים / 
לפיתוח והפקה :

                     


תמיכה טכנית, תמיכה מנטלית ותמיכה בכלל




כמובן שכל הסרטונים באתר עוברים בקרת איכות מסודרת וכולם הוגדרו והותאמו לצפייה נוחה וזורמת...


אך אם בכל זאת, נתקלתם בתקלה טכנית כזאת או אחרת, מעט סבלנות, לפני העצבים, אנו מתנצלים מראש...


ומתחייבים לעשות את המיטב האפשרי על מנת לתקן ולהשיב אותה בהקדם.



אנא תעברו ותבדקו את מגוון המקרים הנפוצים הבאים.

הווידאו לא עולה לי...


יש מגוון סיבות לכך שסרטון וידיאו לא יעלה כמו שצריך. אנא, נסו את הדרכים הבאות:

·         רעננו את הדפדפן.

·         רעננו את הדפדפן באמצעות ctrl F5.

·         סגרו את הדפדפן ופתחו אותו מחדש.

·         צאו מחשבונכם ב-WebAcademix והיכנסו מחדש.

·         נקו את ה-cookies ואת זיכרון ה-Cache. הקפידו לאתחל את הדפדפן לפני שתנסו שוב.

·         אתחלו את המחשב ו/או את המודם.

·         בדקו את גרסת הדפדפן ועדכנו אותה אם יש צורך.

·         נסו דפדפן אחר, כמו כרום, פיירפוקס או אופרה.

·         נסו לצפות בסרטון על מכשיר אחר, אם הדבר אפשרי.

·         בדקו את הגדרות הדפדפן שלכם ו/או תכניות הגנה פעילות. האם יכול להיות משהו שמפריע לזרימת הווידיאו?

·         האם אתרים אחרים, או סרטונים אחרים כן עובדים?

·         האם קישור האינטרנט תקין?


אם הבעיה נמשכת, יכול להיות שמשהו השתבש בקובץ הווידיאו. אנא, שלחו לנו הודעה, כדי שנוכל לבדוק ולטפל בנושא.  

ליצירת קשר לחץ כאן

שכחתי את שם המשתמש והסיסמא...

·        

·        שכחתם את שם המשתמש או את הסיסמה שלכם?
תוכלו לבקש אתחול של הסיסמה בעמוד הכניסה.

·         לחצו על "שכחתי סיסמה / שם משתמש".

·         לאחר שליחת הבקשה, תישלח הודעה לחשבון הדוא"ל המזוהה עם חשבונכם.

·         אם לא קיבלתם הודעה לאתחול הסיסמה בתוך כשעה, אנא בדקו את תיבת דואר הזבל (ספאם) בחשבון הדוא"ל שלכם.

·         לאחר שקיבלתם את ההודעה, לחצו על הקישור המצוין.


·         עקבו אחר ההוראות כדי ליצור סיסמה חדשה. הקפידו שתהיה חזקה, אבל שתהיה כזו שגם תוכלו לזכור לפעם הבאה.


לדף הבית לחץ כאן

הווידאו מנגן, אבל אין קול...


יש מגוון סיבות לכך שיאבד הקול ולא תוכלו לשמוע את השיעור בקורס.

·         ודאו שבקרי הקול בסרטון אינם במצב "השתק".

·         ודאו שבקר הקול במחשב אינו במצב "השתק".

·         נסו לנגן את השיעור מדפדפן אחר, כמו כרום, פיירפוקס או אופרה.

·         נסו לנגן קובץ קול אחר מן המחשב. האם יש קול?

·         ודאו שהרמקולים מחוברים היטב.

·         נסו לבדוק האם אתם מצליחים לשמוע עם אוזניות, או בלעדיהן.

·         נסו לנגן את השיעור ממכשיר/מחשב שונה.

·         אם הבעיה נמשכת, יכול להיות שמשהו השתבש בכרטיס הקול של מחשבכם.

 

אם דברים אחרים מתנגנים כרגיל, ייתכן שמשהו בקובץ הווידיאו של השיעור השתבש. נודה לכם אם תשלחו לנו הודעה, כדי שנוכל לבדוק ולטפל בנושא.

ליצירת קשר לחץ כאן

סרטון השיעור עובד לי, אבל נתקע כל הזמן...


השיעורים בקורסים של WebAcademix תוכננו לשלב איכות מקסימלית עם דרישות משאבים מינימליות. זאת כדי להבטיח חוויית צפייה נוחה ונעימה. סרטון השיעור שלכם נתקע בכל זאת?

·         רעננו את עמוד הדפדפן.

·         תנו לדפדפן לעלות נסו להיכנס לשיעור אחר ולראות אם הוא עובד יותר טוב.

·         סגרו את הדפדפן ופתחו אותו שוב.

·         בדקו מה מצב החיבור לרשת בביתכם, בייחוד כשמדובר ברשת אלחוטית.

·         בדקו כמה מכשירים בבית מחוברים לרשת.

·         הפחיתו את מספר החלונות הפתוחים בדפדפן/ים ככל הניתן. לשם ביטחון, נסו אפילו לבדוק את זרימת הסרטון, כאשר העמוד שלו הוא היחיד שפתוח.

·         נסו לאתחל את המחשב.

בכל זאת לא עובד? ייתכן שמשהו בקובץ הווידיאו של השיעור השתבש. נודה לכם אם תשלחו לנו הודעה, כדי שנוכל לבדוק ולטפל בנושא.

ליצירת קשר לחץ כאן
טואול - בניית אתרים באינטרנט